Carlshamn Soygurt Blåbär

Jag har blivit utvald till att vara med i Smartson testgrupp

av Carlshamns Soygurt Blåbär och Tropiska frukter.

Än så länge har jag bara hunnit testa blåbär och ska jag vara helt ärlig, och det ska man ju, så måste jag nog säga att den var redigt sliskig. Först när man smakar på den så är den jättegod men sen kommer det en sötsliskig eftersmak som inte faller mig i smaken. Idag så tog jag lite kanel på och det var betydligt bättre men jag kunde ändå inte äta upp den, känns som man sitter och äter en jättesöt dessert och det går inte ihop för mig när det är frukost.







Hoppas fler än jag tycker att den är för söt, då kanske Carlshamns mejerier gör den mindre söt, vill att det ska finnas så många laktos-och mjölkfria produkter som möjligt på marknaden som jag kan äta.




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag brukar blanda vaniljyoghurten med naturell för att inte få den så söt. Borde kanske funka med Blåbären också. Kram

2012-05-15 @ 17:47:14
Postat av: Fjällräven

Ja det var ju en variant, jag brukar bara äta naturell yoghurt och de med smak blir så himla sliskiga.

KRam på er alla tre.

2012-05-15 @ 19:00:35
Postat av: Den Gamle

Var måste man flina upp sig för att bli testpilot, jag menar att gratis är ju gott. Men det är som vi säger, våran Ammii hon är då med överallt.

2012-05-15 @ 23:17:17
Postat av: Fjällräven

Ja det gäller att hålla sig framme å är det mat så är det ju en ännu större bonus =)

2012-05-16 @ 12:37:15
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-05-16 @ 13:05:34
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh, jag ansökte också, men fick det inte :P



PS. TÄVLING!

Du har väl inte missat: http://angelica.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-jattevackert-armband.html

2012-05-16 @ 15:46:06
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

dom är väldigt goda dom där ;) lite väl mycket socker i bara tyvärr

2012-05-16 @ 18:08:32
URL: http://bodypalace.blogspot.se
Postat av: Fjällräven

Jag tycker det är jättetrevligt att få kommentarer på mina inlägg men jag har faktiskt lite svårt för bloggare som använder andras bloggar för att locka till sig läsare. Lämna gärna kommentarer, men låt bli att annonsera era tävlingar här.

Vänliga men ganska bestämda hälsningar

/Fjällräven

2012-05-16 @ 22:01:08
Postat av: ami

åh, jag älskar när folk är verkligen ärliga och säger som det är när de får smaka eller göra någonting. Go you! (alla är ju inte det) ^^

2012-05-16 @ 23:11:00
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: Fjällräven

Ja det är ju liksom det som är meningen, finns ju ingen anledning att säga att något är gott och sen tycka något annat. Carlshamns mejeri måste ju få chans att rätta till smak om många tycker samma. Men jag håller med dig, det är många som inte vågar säga sin mening.

2012-05-17 @ 08:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0