Jag lär mig

För några veckor sen började jag på en texningskurs. Jag ska alltså lära mig skriva fint, kalligrafi.
Vi är 8 damer + fröken som ska träffas 5 ggr, vi ska under dessa gånger lära oss texta fint. Det kommer väl till pass när man gör grattiskort och vi har även bett att få lära oss texta skyltar, vilket vi gör ofta på jobbet.

Fröken säger till oss att vi ska öva hemma mellan gångerna och ni ska veta att jag övar *sade hon och harklade sig lite skamset*  Idag ska vi träffas och nu tänkte jag öva lite, så jag slipper skämmas ikväll =)


Foto Fjällräven                                          Övning ger färdighet =)


Kram alla människobarn

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Den kursen har jag INTE gått än vad jag vet. :)

2009-11-23 @ 15:56:57
Postat av: Fjällräven

De ante mig =O) Men det är väl inte försent eller är det som dom säger - går inte att lära gamla hundar sitta.....hehe....

Kram på dig lillebror (tycker allt att det är längesen du hälsade på din syster)

2009-11-23 @ 18:01:55
Postat av: Robert

Åhhh, en sån kurs hade jag velat gå! Låter jätteskoj! Kram kram!

2009-11-24 @ 15:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0