Pappa, jag hade fel

Först ett litet erkännande.
Vid en middag hemma hos mina föräldrar så pratade vi om fisk. Till saken hör att min far inte äter fisk, inte i någon form. Hans fiskmåltiden under sin livstid  kan räknas på en hand. Men vid den där middagen då vi talade om fisk så säger far att han faktiskt äter krabbstick. Då säger jag sådär viktigt som bara jag kan
-Det finns ingen fisk i krabbstick, inte ens krabba.
-Jasså säger far, det trodde jag.
-Nä, det är bara smaker och aromer, inget som kommer från havet finns i dom, säger jag, fortfarande som en vikitgpetter.

Men idag när vi åt middag hade vi krabbstick och då ser jag i innehållsförteckningen att det faktiskt har vitfisk i sig.



Så pappa, jag ger mig, jag hade fel *sade hon lite skamset*



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hmmm...det måste vara feltryck på förpackningen. Du kan absolut inte ha fel. Det kan jag aldrig tro...hahaha..."skrattar överlägset".

Kramisar

2008-06-11 @ 22:28:00
Postat av: Den gamle.

Så där ja. Det kändes bra.

Nu går jag och lägger mig och sover.

Om jag kan sluta flina förståss.

2008-06-11 @ 23:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0