Julklappar och shopping

Jag har fyndat, både här hemma på Åhlens, Panduro och i Danmark och julklappar har jag också fått :-)
 
handdukar, kakstämplar, durkslag, mascara, hårsnoddar och liten form
 
 
Jättefin handduk, 15 kr på Åhlens
 
 
Reafynd från Panduro på Torp Uddevalla
kakmått, grön choklad och kakstansar
 
Kakstans pumpa
 
Kakstans spöke
 
Kakmått, rak och vågig
 
Kakstämpel julmotiv, 35 kr Åhlens
 
 
Fynd köpta i Danmark
kakstämpel, porslinshängen, ströare och glasburk
 
 
Kakstämpel från en underbar butik i Danmark, kommer dock inte på vad den heter.
 
ca: 7-8 cm diameter
 
Här syns att julstämplarna är mindre än den gröna.
 
 
Vita porslinshängen från Danmark
 
 
Ströare till min grötblandning - kanel, kardemumma och ingefära
ca: 9 cm hög
 
 
Glasburk med fantastiskt porslinslock, 1 L
 
 
Jag fick bland annat bakgaller i julklapp av Linda, suveränt när kakor och dyl. ska svalna
Stapla på höjden....
 
eller var för sig
 
Morgonens julstrumpa innehöll en bakduk, ett litermått, ett halvlitermått och två  st. dl-mått
 
i strumpan fanns också fina julhängen av porslin
 
 
här syns storleken när dl-måttet står bredvid   
 
 
Julklappsleken förärade mig med diskhanddukar, som jag förövrigt själv hade köpt :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0