Om jag skrapar lite på kontot

så kanske jag kan skrapa ihop ett par hundra tusen......eller inte =)
Men om jag haft det så skulle jag köpt Bassens lägenhet, Kim kunde bo där och Mats och jag kunde sova där när vi är i Trollhättan.
Så jäkla snygg den har blivit, kolla in det nya köket som Bassen och pappa har byggt. 

Jag vill också ha ett nytt kök, när kommer ni hit och fixar till vårt kök som är från 1982 *suck*








Sovalkoven är jättemysig, har alltid gillat liggande panel.




Vardagsrummet känns väldigt luftigt




Balkongen har fått en ny matta, kommer ihåg att jag frös om fötterna när man stod där ute barfota på betonggolvet på den tiden man rökte. Klart att man ska straffas när man har sådana laster =)



Om man är sjuk kanske man har större chans att vinna på triss, nån rättvisa ska det väl vara. Gör jag det så är lägenheten såld innan det blir visning, att den ligger på 4:e våningen är bara en bonus i träningssyfte =)

Kolla gärna in resten av lägenheten på http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-1rum-hjortmossen-trollhattans-kommun-hjortmossegatan-128-3806637

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0