Nu vill jag har vår

det skulle vara väldigt skönt om det kunde bli lite varmare här hos oss, i gårnatt var det minusgrader och nu blåser det kallt som satan.

Jag köpte några stenpartisblommor som jag gärna vill plantera ut, men i den här kylan går det ju inte. Ska jag vara riktigt ärlig så hade jag nog inte planterat även om det vartit varmt, min hals är fortfarande som ett taggtrådsattakerat plommon.

Men om jag nu hade varit frisk och det varit varmt så skulle jag planera dessa










Mina örtkryddor som jag fick av far växer så det knakar, ja kanske inte timjan men det gör inget för den kan jag inte äta ändå =)




krukorna har fått behålla sina påskskrud :)





skyltarna är i metall och är inköpta på ikea för ett par år sedan, har för mig att det var utgående sortiment och att jag betalade några kronor för 2-pack





Lite vårligt känns det nästan som på den här bilden, Mats river ost till den hemgjorda pizzan




Nä, nu blir det vila i soffan, återkommer kanske senare idag med ett par nya tofflor, om jag orkar virka mer än ett par varv vill säga =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0