Hantverksmässan

i lördags hade vi hantverksmässa här i Trångsviken som Kerstin och jag ordnade. Vi fick lite hjälp från Sv. Vi lyckades få hit 27 utställare och stora salen på Bygdegården var full med vackra hantverk. Någon hade symaskin med sig och sydde under dagen, någon målade tavlor, någon gjorde smycken, alla som var där var otroligt duktiga på sin sak.
Besökarantalet var dock lite klent, det är synd men tyvärr inget som vi kan göra så mycket åt. Klart att man skulle kunnat annonsera stort i tidningar och dyl men då hade kostnaden/bord blivit betydligt högre.

Några utställare sålde jättebra medan några inte sålde något, men vi kommer helt klart göra om detta.

Vi var riktigt trötta på lördageftermiddag men efter några dagars vila så började vi allt planera lite för en ny mässa =) Igår sammanställde vi en adresslista med alla hantverkare som vi kunde komma på, allt för att underlätta för en kommande mässa/marknad.

Jag ansvarade för fiket i lördags och tyvärr glömde jag bort att ta foton under dagen, jag hoppas att någon annan har gjort det.


Tack alla utställare och besökare som var med.



Kommentarer
Postat av: Den Gamle

Alla vi i västsverige tackar så mycket för utomhusbilderna. Skönt att få slut på gissandet om snödjup och dylikt. Må så gott.

2012-05-02 @ 10:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0