Finpåse istället för fulpåse

Jag har blivit gammal, vill inte bära hem ölen i den fula systempåsen=) Jag servar massor med kunder som lägger sina beställda systemvaror i olika väskor och tygkassar och nu har jag bestämt att jag ska sy kassar av samma modell som systemets plaspåsar och sälja dem på jobbet.

Inget snyggt alls att bära hem finölen i systemets fjuttiga plastpåsar, inte miljövänligt heller





här är själva prototypen =)






mycket finare och miljövänligare






viker man ihop den så tar den minimal plats


japp, man måste ju provsmaka efter man varit så redig och sytt en finkasse =)






Kommentarer
Postat av: Den Gamle

Jag köper för det mesta 2 flak varje gång. Vad finns det för kasse till mej då?

2012-06-01 @ 00:24:56
Postat av: Fjällräven

Jag kan nog sy ett snyggt flak till dig =)

Ses snart, kram på dig och mor

2012-06-01 @ 06:54:06
Postat av: Robert

Vilken affärsidé!!!

2012-06-01 @ 20:44:11
Postat av: Gossemoster

Vad fiffig du är. Missade att du var i stan hoppas vi ses nästa gång kramis

2012-06-25 @ 08:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0