Aj aj och åter aj!

min hals känns om den har svalt taggtråd, undera om det är halsfluss? När jag tog tempen i förmiddag så visade den 36.6 men nu visar den 39.1
Det blir att vara hemma från jobbet och vila ut den där hemska bacillen




Ynk, ynk, vad ännu mer ynklig jag blev :)


Har laddat upp med halstabletter, vicks av olika slag och en påse med små tabletter som nästintill smakar godis :) Dessa tillsammans med Strepsil och Zyx ska väl kurera mig på några dar hoppas jag.




Kram på er alla människobarn








Kommentarer
Postat av: Den Gamle

Köper du tabletter av en ful typ så kan du bli en kul typ, men låt du bli det, du duger som du är.

Hej igen.

2012-05-13 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0