A + M = 11

igår firade Mats och jag 11-årsjubileum, tänk vad tiden rusar på, känns som nyss när jag satt på järnvägsstationen och väntade på Mats när han kom med tåget från norrland. Jösses vad nervös jag var =) Men jag visste redan då att jag älskade den där mannen och jag älskar honom lika mycket fortfarande :)

Kommer ihåg att jag gjorde potatisgratäng till vår första gemensamma middag men den där gratängen ville aldrig bli klar, efter 2½ timma var den fortfarande lite hård men ner gick den iallafall, vad vi åt till den har jag däremot glömt =)

Så gratäng är det som står på menyn på våra årsdagar och i år gjorde jag portionsgratänger i hjärtformade skålar, romantik på hög nivå =)
Sojakorven och kasslern kanske inte var så romantiskt men så fick det bli =)




Bordet dekorerades med hjärtan som jag stansade ut och jag plockade en liten bukett från trädgården.








Mats plockade blommor på affären som jag fick =)




Rosor är så fantastiskt vackra




Puss på dig min älskade Mats



Kommentarer
Postat av: Den Gamle

Må lycka och välgång följa er genom livet. Kramar och pussar från oss alla i Trollhättan.

2012-05-24 @ 23:05:18
Postat av: Fjällräven

Tack =)Pussar och kramar till er också.

2012-05-25 @ 08:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0