Millan och hennes husdjur =)

Hittade en jättegullig bild i min mobil. Elisabeth (Millans assistent) hade bett Millan köpa små möss som Elisabeths hund skulle ha men vi konstaterade att det måste vara några andra än dessa eftersom de var ungefär lika stora som hunden =)

Oavsett vilka möss eller råttor det var så tycker jag att bilden är helt underbar på Millan, du är såååååå söt :)



Millan, jag tycker fortfarnade att du ska skaffa katt, du passar att ha nåt gosigt i knät.

Kram på dig goa syster yster


Kommentarer
Postat av: Robert

Jättefint kort!!!!

2012-02-24 @ 22:24:45
Postat av: Fjällräven

Ja det är så fint så jag längtar hem varje gång jag startar datorn (bloggen kommer fram automatiskt)

2012-02-25 @ 08:10:32
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0