Hantverksmässa - Inspiration och Försäljning

Lördag 28 april är det Hantverksmässa i Trångsviken, Kerstin och jag har kämpat för att få hit så många hantverkare som möjligt.
Vi har fått hjälp från Studieförbundet Vuxenskolan som har tryckt upp affischer, vi har annonserat i tidningen, på facebook, på olika bloggar, spridit affischer över ett stort område och naturligtvis mun-mot-mun-metoden så nu hoppas vi att det kommer många besökare.
Alla är hjärtligt välkomna, det kommer bli jättekul =)





Kommentarer
Postat av: Den Gamle

Jag vill härmed önska Trångsvikens arbetsmyra lycka till med hantverksmässan. Synd att den är så långt bort. Vi fikar ju vid den tiden. Tills vidare, ha det gott.

2012-04-26 @ 14:24:40
Postat av: Fjällräven

Tack så mycket. Jag kan säkert ordna en mässa när ni kommer hit om inte annat så ordnar jag en fikapaus mellan arbetspassen =)

Kram på er båda.

2012-04-26 @ 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0