Grattis Millan

Grattis älskade syster på födelsedagen (som var i går).
Jag skickade ett paket till Millan som det stod att det skulle öppnas den 12 november och redig som hon är så väntade hon till tolvslaget natten mot lördag =)

Posten var säkert jättenöjd över att jag skickade paket med snören som kunde
fastna lite överallt i sorteringen =)                        
(erkänner aldrig att jag jobbar som postombud)



I paketet låg ett grattiskort




och en liten tildafigur, jag är nog helt säker på att hon heter  Viviann Millvor Asplund =)





Misstänker att det är en tröja som Viviann stickar för snart är vintern här och då behövs det lite varmare kläder :)








Hoppas du hade en underbar födelsedag Millan. Jag hörde av mor i dag att ni varit 18 personer på kalaset (hur fick ni plats?), jag är grymt avundsjuk för att jag inte kunde vara med *suck*

Pussar och kramar i massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0