Uppesittarnätter

bara bingolotto som saknas:)

Nu är det femte eller sjätte natten på de senaste två veckorna som jag sitter uppe för att jag inte kan sova. Mår inget vidare just nu, kroppen skriker av värk och min arm vill jag helst kapa av och slänga i en mörk och läbbig soptunna (ja ja ja, jag vet att jag egentligen vill ha den kvar men inte just nu i skrivandets stund)

Men nu när jag sitter här och just har plöjt igenom två tidningar, Allt om Fritidshus och IcaKuriren och nu startat datorn igen så ser jag världens snyggaste grill.
Den skulle passa perfekt vid vår sportstuga:)

Giza produktbild
lånat bild på www.gardenfire.se

Vill ha! Är det inte någon vänlig rik själ därute som vill skänka mig en sån, den betingar ett pris på futtiga 9950:-

Är övertygad om att hade jag bara en sån här snygg grill så skulle jag sova som en klubbad säl =)
Tron kan försätta berg =)

Natti natti, nu hoppas jag att jag somnar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0