Till Ammii & Mats

Måndagen 23 maj hade Mats och jag 10-årsdag. Vi kom till Trollhättan samma dag och vips under middagen så halar Millan upp en grattiskort som hon har gjort till oss.








Jag var så här nära (visar med tummen och pekfingret ca 2 mm) att börja gråta av glädje.
Jag hade nämligen sagt till Millan att jag ville ha ett kort av henne som hon gjort själv men nånstans bak i huvet trodde jag nog inte att hon skulle göra det och när hon sen ger oss ett så blev jag jätteglad.
För er som inte förstår vad jag menar så är det så att Millan var extremt högerhänt men efter hjärnblödningen så funkar inte högerarmen alls och hon arbetar alltså  med vänster hand nu. Du är så jäkla duktig Millan :)

Tusenmiljoner pussar och kramar till världens bästa syster, jag älskar dig gränslöst =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0