Backstage Rockbar

För att ni ska få lite nyheter som inte bara berör pyssel, handarbete eller husbygge så ska jag förära er med lite vimmelbilder från Rockbaren Backstage i Trollhättan där pappa och Bassen var förra helgen.

(alla bilder kommer från http://www.backstagerockbar.se/vimmel )


Bassen och pappa



Pappa längst fram till vänster



Pappa längst bak till vänster


Det var Iron Troopers som spelade och det hade visst varit väldigt tungt och bra =)


Iron Troopers

Nästa gång jag är i Trollhättan vill jag också följa med =)


Kommentarer
Postat av: "Gossemoster"

Tack för alla goa recept på soppor jag är "soppoman" jag gör det ofta,hoppas allt är bra med er tack för grattishälsningen i Egypten ni var först,vi hade kanon alltså,tur vi inte är där nu.Min bror är cool ute i farten, får han pensionsrabbat eller? hi hi den var väl kul kramisar hörs snart igen

2011-01-29 @ 18:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0