host host, ynk ynk :(




Jag är sjuk, igen! Nu är det tredje gången sen jul. I morse hade jag 39.8 men nu gick den över 40-strecket. Inte bra alls.

Idag skulle jag varit i Östersund på Model-för-en-dag. Jag skulle blivit uppsminkad och stylad och sen fotograferad, helt gratis. Jag och fyra vänner fick detta trevliga erbjudandet men jag fick tyvärr stanna hemma. Det ska bli väldigt kul att höra vad Susanne, Anki och Eva har att berätta om dagen.

Nä, nu ska jag kura ner mig i soffan igen, har tagit lite panodil så febern går ner några grader ett par timmar, är febern lika hög i morgon får jag väl ringa hälsocentralen, kan ju inte vara bra att ha så hög feber i vuxen ålder.

Kram på er alla människobarn

Kommentarer
Postat av: Robert

Nämen usch! Stackare! Vi här nere i Nol skickar över en krya på dig-kram!

2011-02-28 @ 21:18:07
Postat av: Fjällräven

Tack så mycket! Kram på er också.

2011-03-01 @ 10:08:12
Postat av: Bilalruth

Great site! Lots of useful information!

2011-07-28 @ 12:53:01
URL: http://bilalruth.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0