Sj sj gamle vän...

Det ska bli intressant att se om tåget kommer att gå hem till mig på onsdag och ifall jag får platsen jag bokat. Nu är det väl så att det inte är Sj´s fel att Dagmar har blåst in över Sverige men det finns inte en endaste hemresa som blivit som jag bokat och jag har åkt mååååånga gånger med tåg från Trollhättan hem till Jämtland.

 
Bild lånad från någonstans på internet.

Ja jag är glad om jag kommer hem så jag kan fira nyår hemma i Trångsviken för då firar jag ju samtidigt fem år som Trångsviksbo =)

God fortsättning på er alla människobarn







Kommentarer
Postat av: Robert

Vi håller tummarna för att resan går som den ska!! Kram från oss i Nol!

2011-12-28 @ 11:43:00
Postat av: Fjällräven

Sitter på tåget mellan Skövde och Stockholm och än så länge går det bra så det är bara att hoppas på att resten går lika bra.

Tack för senast, nån gång hoppas jag att jag kan stanna lite längre hos er =)

Kram på er alla 3.

2011-12-28 @ 14:22:43
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Den Gamle

Skönt att resan gick bra för en gångs skull. Hoppas att stugan står kvar på sin plats för vi vill inte åka upp och reparera och sånt,vi vill bara bygga nytt. Har Mats varit snäll och fått några klappar? Det tror vi säkert. Nu väntar vi bara på nästa resa till Trollhättan. Under tiden får ni ha det så gott. På tal om gott,gott nytt år på er allihopa där uppe.

2011-12-29 @ 19:07:00
Postat av: Fjällräven

Jodå, lite snäll har han allt varit=) Nu går han mest runt och funderar ut vad han ska köpa på Jula för presentkorten han fick därifrån :)

Stugan står kvar, vi åker väl upp i början på nästa vecka för att se så allt är okej. Men det har ju inte blåst så mycket sen Mats lämnade den i måndags så några större skador bör det inte ha blivit.

Kram på er alla, ses om sisådär 34-35 dagar

2011-12-30 @ 09:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0