Pysslig Goje

Kim kom till oss för drygt två veckor sen, han åkte med Mats moster som hade varit i Göteborg och besökt sin dotter (som just fått en son). När vi hade ätit middag på kvällen började Kim tillverka fotlänkar av pärlor.



Undra om han fått sitt pyssliga sinne efter sin mor =) Fast han har en ganska kreativ far också så jag ska kanske inte ta på mig hela äran.



Kim gjorde också två fotlänkar men jag fotatde visst bara det ena.

Fotatde är kanske en överdrift när man ser kvaliten på bilderna. (Jävla kamera, jag måste spara till en ny)

Kram på er alla människobarn

Ps Vill ni vara så snälla och skicka tillbaka Kim hit, vi har inte pysslat färdigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0