Grattis Herr & Fru Alenius

Jag är såååå glad för er skull. Du som har sagt att du inte ville, men det lyste ett skimmer runt dig idag när du kom till jobbet idag och berättade att ni gift er igår, i all hemlighet.

Samtidigt som jag är jätteglad för er skull är jag också lite ledsen, för jag vill också gift mig. Alla runtomkring mig gifter sig, även de som säger att de inte vill :)
För mig betyder äktenskapet att man har bestämt sig, bestämt sig för att man vill dela glädje och sorg med sin partner, svårare än så är det inte.

Susanne och Örjan, lycka till som äkta makar =)

                           
                                                                                             lånat bild på nätet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0