Grattis Ammii, det är min idag =)

Jag har fått världens bästa födelsedagspresent, Kim är här *flinar extremt brett*

Igår kom mamma och pappa och jag har gått den senaste veckan och bara myst när jag tänkt på att få ha dem här några dagar. Jag har haft nedräkning ända sen jag fick reda på att de skulle komma hit, för typ 2 månader sen :)
Jag ringde mamma några gånger under dagen igår för att höra hur långt de kört och om vägen var bra osv och varje gång sa hon att det är bra väg för pappa och köra, inte ett ord om att det var Kim som körde och när jag klev ut på gården för att ta emot dem och såg jag Kim kliva ur bilen, då visste jag knappt vart jag skulle ta vägen av lycka *jippie* Jösses, vad glad jag blev =)

Jag vill nog fylla år varje månad så jag kan få ha iallafall delar av min familj här lite oftare, det är sååååååå skönt att få skratta, flamsa och kramas :)


                                                                           Min älskade Goje, jag är så glad att du är här =)

Nu är klockan halv åtta och jag ska nog leva om lite här för det är bara jag som är vaken, vilka sjusovare min kära familj är, får väl starta med att gå in i duschen innan det blir köbildning där :)

Kram på er alla människobarn, jag återkommer :)


Kommentarer
Postat av: Robert

Härligt att fira sin födelsedag tillsammans med nära och kära! Hoppas din dag blir kanon!

2010-11-25 @ 17:21:21
Postat av: Helen

Då får jag lov att gratulera antingen aningen för tidigt eller så kanske t om mitt i prick :o)

2010-11-27 @ 17:16:09
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Fjällräven

Tackar så mycket, jag har nu hunnit bli 42 år och 2 dagar =)

2010-11-27 @ 23:13:59
Postat av: Robert

..eller 15342 dagar, om man vill vara ännu mer exakt! =)

2010-11-28 @ 11:52:39
Postat av: Fjällräven

Herrejösses, jag trodde småbarnsföräldrar var väldigt upptagna med att ta hand om hem och barn men du verkar ha all tid i världen som hinner räkna ut hur många dagar det går på en 42-åring =)

Och nu är det bara cirka 528 timmar kvar tills vi ses, längtar massor.

Kramar till er alla tre

2010-11-28 @ 12:39:05
Postat av: Robert

Jo, vi är förstås hemskt upptagna rent allmänt, och det finns ju mycket annat som inte hinns med, t.ex städning, putsning av fönster och bantning. Men att hålla koll på hur många dagar sedan det var en 42-åring föddes, DET känns verkligen som något man prioriterar! =) Kram!

2010-11-28 @ 12:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0