Puss på dig älskling

I söndags hade Mats och jag 9-årsdag. Vi åkte till Sundsvall för att bo på Hotell Knaust. Det var jättehärligt. Väldigt fint och mysigt hotell.
När vi kom dit i fredagskväll så orkade vi inte gå ut och äta utan vi gick på ica för att köpa något mumsigt, det blev rökt fisk, potatissallad och oliver =)


Foto Fjällräven                                                             Lyxmiddag =)


Mats fick ett halsband av mig som var jättesnyggt på honom.

Foto Fjällräven                                           Halsband i stål från Alexander

Som jag har sagt förut så är jag ju väldigt förtjust i  allt från Iittala och Mats hade köpt mig en underbar glasask och godishjärtan *mums*


Foto Fjällräven                                                           "VITRIINI" Iittala

Det blir jättesnyggt att lägga mina smycken i på kvällen.


Puss på dig min älskade going.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0