Födelsedagspresent

Bättre sent än aldrig. Jag fick presentkort av min moster och mina kusiner när jag fyllde år och äntligen har jag handlat något. Tanken var att jag skulle köpa mig en Marimekkoskål men jag har inte hittat någon i rätt färg här i Östersund så nu köpte jag tre Margaretaskålar istället.
Jag har länge velat ha dessa skålar men snålheten har tagit över. Har helt enkelt tyckt det varit för dyrt när en skål kostar 200 spänn.
Men har man nu snälla släktingar som ger generösa födelsedagspresenter så kan man köpa sånt här =)


Foto Fjällräven                                                            Margareta x 3

Köpte även lock till de två större skålarna, till den lille fanns det inget lock.

Så tusen tack Totta, Malena, Robban & Inger . Nu kan jag äntligen baka med lite stil =D



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gillar skålarna, mycket snyggt och klassiskt.

/F

2010-04-12 @ 21:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0