Lite annat än bygge

Min mobil dog för ett tag sen så jag var tvungen att köpa en ny, i dagens samhälle kan man ju inte leva utan mobiltelefon =)

Jag köpte en Nokia 5230




och eftersom jag ville skydda skärmen virkade jag en liten mobilväska.



Men jag tyckte nog att det var ett lite tråkigt fodral, ville nog helst ha ett i rosa, så jag började virka ett nytt.
Men efter ett par varv insåg jag att det var för litet, men min arbetskamrat Sus ville ha ett och hennes mobil är mindre så det virkades färdigt till henne.
Jag tänkte då att jag inte kunde ha ett som liknade Susanns eftersom vi lägger dem på samma ställe under arbetstid så det fick bli ett blått igen.
Det blev en liten figur.


                                                         Han ser ut lite som om han har magknip... eller kanske han gör allt för att sluta tänka på alla pengar som flyger iväg nu när det byggs till höger och vänster *ler*

baksidan fick en knapp så den går att stänga.




Kram på er alla människobarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0