Hur söt får man va

utan att det är kriminellt?

Igår var jag och hämtade en lite sötnos, säg hej till Memphis.


Foto Fjällräven

Tyvärr så var det ju inte hos mig han skulle bo. Jag följde med Susanne, min arbetskamrat, till Frösön för att hämta hem detta lilla knyte.
Han var så snäll när han låg i mitt knä och jag måste erkänna, jag är kär!
Sorry River, du har fått konkurrens =)



Foto Fjällräven



Foto Fjällräven

Jag hoppas att jag kan visa fler bilder allt eftersom han växer, jag hoppas också att jag kommer att få ha honom i knät fler gånger.




Kram på er alla människobarn

Kommentarer
Postat av: "Gossemoster"

Hej! Ja, visst är de söta, de vi hyr av har 4 små på 5 veckor ungefär det är farligt att gå o titta på dem de är såååå söta och Lars vill ha en, hmmm vi får se.Det går framåt för er kul att se ni har lite o göra (hi hi)Men vad kul när det är färdigt.Nu går vi o väntar på bröllop 21 augusti blir det Daniel o Maria det ska bli kul. Kramis vi hörs snart igen ska snart åka till jobbet, hua, det är inte kul, det är ju så fint väder nu jobbar dagtid är inte hemma förrän ca.16.30 Kramis

2010-06-29 @ 04:54:19
Postat av: Fjällräven

Hej Gossemoster! Nu fick jag hemlängtan när jag såg att du varit här inne. Ja vi har mycket att göra ett tag framöver, men som du säger, det blir kul när det är färdigt. Vad roligt att Daniel och Maria ska gifta sig.

Klart Lars ska få en kattunge, då kan ju du önska dig något annat, typ en diamantring eller nåt =)

Kram på er, hälsa alla de dina.

2010-06-29 @ 08:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0