Då va de´ klart

Här är 4 bockar



eller jag menar 5....  =)



Nämen vad säger jag =0

Ja vi har iallafall fått fyra bockar klara och vi satte även dit en tvärslå längre ner på benen för att få riktig stadga.
Vilken tid allt tar, det ska mätas och sågas och skruvas och sen tar skruven slut och man måste leta efter fler *vojne vojne*Ja, allt tar betydligt längre tid än man tror.

Vi har också förberett en del av gjutramen, efter 5 timmar fick det vara nog. Nu ligger vi som två döa sälar i soffan och mumsar smågodis.

Kram på er alla människobarn.

Kommentarer
Postat av: Den gamle

Jag tror att du får ta det lite lugnt med Mats, jag tycker att han börjar se lite gammal och sliten ut. Jag tänkte ju att jag bara ska gå omkring och peka och vara märkvärdig. Ses snart.

2010-06-27 @ 13:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0