Grattis älskade Kim

Idag är det Kims födelsedag, han fyller 23 år och det är hemskt jobbigt att inte vara där. Det är andra gången i hans 23-åriga liv som jag missar hans stora dag *snyft*

Jag har iallafall skickat ett paket med lite blandad kompott i, strumpor, kalsonger, ett par t-shirt, en sushibok och ett startkit för sushi och en chokladkaka, en peng sattes också in på kontot, det var visst en dator som stod på önskelistan så det kanske blir ett bidrag till den.
Ringde min lille Goje förut i dag för att gratulera och han var väldigt glad för sushiprylarna, det ska bli mycket intressant att bli bjuden på lite sushi när vi kommer ner nästa gång, så öva på nu =)


Foto Fjällräven                                                                       Grattis Kim


Hoppas du får en underbar födelsedag, fast du måste jobba. Jag hoppas att vi kan vara hos dig när du firar dig vid ett senare tillfälle.
Massor med pussar och kramar, du är det absolut bästa som hänt mig. Älskar dig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0