Å hon virkade å hon virkade...

Jag började i söndags med en liten maskot till min nyopererade kusin och nu har det blivit sju stycken till, det har gått av bara farten =)
Vet inte riktigt vad jag ska ha dom till men en tanke var att hänga dem i påskriset. Fast det får vara ett kraftigt ris isåfall för gummorna är 9-10 cm långa. Kanske jag får hitta några kraftiga grenar och påskpynta på jobbet när påsken kommer. Eller vad säger du Sus?




Foto Fjällräven          Sju små virkade gummor, kanske av typ påsk



Kram på er alla människobarn


Kommentarer
Postat av: Susanne A

Virka på du, vi får väl ta in ett helt träd!!

2010-02-26 @ 22:24:54
URL: http://www.amazingflash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0