Inga bondegener

Har förstått att jag inte ska satsa på bondeyrket. Jag försökte odla morötter men det hände ingenting i morotslandet. Eller ja, ingenting ska jag ju inte säga för när jag skulle ta bort ett litet ogräs så visade det sig vara en liten liten morot i storlek som en tändsticka.

Det var först när jag gnuggade lite på den som jag kände att den luktade morot.

 
Foto Fjällräven                                Miniatyrmorot

Ja det blev inga stuvade morötter den dagen i allafall *ler*



Kommentarer
Postat av: Den gamle.

Har inte mamma delat med sig av dom gröna fingrarna,

så sniket.

2009-09-21 @ 21:52:43
Postat av: Fjällräven

Helt klart har hon hållt hårt i de där generna.

2009-09-21 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0