Grattiskort

Förra söndagen fyllde Kims sambo, Heléna, 20 år. Det hade varit jättekul att få vara med på kalaset men det är helt enkelt för långt att åka ner till Trollhättan över en helg.
Tänkte bjuda ut dom på middag när jag åker ner i oktober, alltid trevligt med lite restaurangbesök.

Jag gjorde ett kort till Heléna iallafall och skickade ner det.



Foto Fjällräven                              Grattis Heléna på 20-årsdagen


Foto Fjällräven          Insidan fick en sedelficka

Susanne, som jag jobbar ihop med, hennes pappa fyller 70 år snart och hon och hennes syskon ska ge honom en showbiljett. Han och hans fru ska åka till Lycksele för att titta på Pistvakt. Mat och hotell ingår hela helegn.       

Jag vill också fylla år och få en sån resa =)


Jag gjorde ett kort med lite hintar om vad komma skall.

Fjället är ju naturligtvis Svartlien (vilket står på skylten brevid fjället) och resan från Piteå (jag tror det är där dom bor!?!) till Lycksele är 22 mil, står på skylten längt upp till höger.
Ockelboskotern fick också vara med.

Foto Fjällräven Grattis kort till Susannes pappa


Foto Fjällräven Insida med ficka för bokningspappret.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0