Söndagsglädjebild 25 oktober

Nu har det gått så där lång tid igen. Tiden går så himla fort och jag hinner helt enkelt inte med.

Här kommer iallafall en söndagsbild
.


Foto Fjällräven                                                                        Elof


Foto Fjällräven

Jag var ju i Trollhättan härom veckan och då råkade jag se den här sköldpaddan när han stod i ett skytfönster och såg ledsen ut. Han måste få följa med hem till Trångsviken tänkte jag och skyndade mig in i affären för att betala vad han kostade.
Kim gav honom namnet Elof, så nu heter han Elof Willhelm Asplund =)

Kram på er alla människobarn (och sköldpaddor naturligtvis)






Kommentarer
Postat av: Robert

Vilken sötnos!!

2009-10-25 @ 10:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0