Min morbror är bäst

Jag har ju alltid vetat att min morbror är världens bästa morbror och nu är han även bäst i Sverige på att göra knivar. I somras vann han både guld och silver i kniv-SM.

Idag fick jag post från min mamma, hon har skickat ett tidningsklipp där min morbror var med. Det var jättekul att få läsa om hur duktig han är. 
Jag har ju vetat hur duktig han är på att göra knivar och även underbart vackra och välgjorda svepaskar mm.
Jag stod och flinade stort på jobbet och läste om morbror och kände att jag längtade hem litegrann =)

(Dessa bilder har jag lånat från TTELA och fotografen heter Bengt Nilsson)

Foto från TTELA


Foto från TTELA


Foto från TTELA


Foto från TTELA                                                        Snickarboden

Grattis morbror Urban, du är bäst! massor med kramar från Trångsviken.

Här kan ni läsa vad som stod i torsdagens tidning.

http://ttela.se/start/trollhattan/1.615083

Kram på er alla människobarn


Kommentarer
Postat av: "Gossemoster"

Tänk att det missade vi helt, läser TTELA varje dag, för trött på morgonen eller? Verkligen kul. Daniel fick jobb igen på Saab, han blev jätte glad. Tyvärr hann vi inte träffas så mycket när du var här sist, men du kommer väl till jul? Kramis...

2009-10-29 @ 08:35:48
Postat av: Fjällräven

Vad roligt för Daniel. Hälsa honom och de övriga vildkusinerna och naturligtvis alla barn och fruar.

Jag kommer ner dan´ innan pappa fyller år och stannar en vecka så nog ska vi väl hinna med en och annan kopp java och lite skvaller =)

Kramar i massor

2009-10-29 @ 09:30:21
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0