Jag har fått paket!!! =O)

Idag kom det ett paket till mig, skickat med posten, från pappa, misstänker att mor också är inblandad.


Foto Fjällräven                                                  Paket till meeeeeej

Känner att det kliar i fingrarna efter att få slita bort pappret och kolla vad som finns i.
Ni som känner mig sen förr i tiden och har sett super8-filmen från när jag var påskkärring nån gång på 70-talet och hade målat mig med nagellack i ansiktet för att få röda fina fräknar, bläddrandes hystersikt fort med fingrarna bland påskbreven, vet precis hur jag ser ut nu när jag har detta paket framför mig =)
Föresten, varför målade jag med rött nagellack, är inte fräknar bruna eller svarta? Och om jag inte minns helt fel så var det nog inte rött utan rosa nagellack.
Det är rätt skönt att fylla 41 år, känns som det var jobbigt att vara barn om man hette Ammii. Fullt ös hela tiden. =)

Ja ja, tillbaka till paketet som jag ville slita upp omedelbums för att kolla vad som fanns i det.

Men nähä! Icke!


Foto Fjällräven                                                     Bäst-efter-datum

Fattar ni vad ni utsätter er stackars dotter för när ni tvingar mig att ha detta paket ståendes framför ögonen utan att få öppna det!!! *sade hon med darrande underläpp och tårfyllda rådjursögon* (inte för att jag har så där stora runda rådjursögon, men ja, ni vet vad jag menar)

Men ja ja, är det så ni vill ha det så, jag väntar. (Det är väl den 25:e fem över tolv i natt, eller?)
*fniss fniss* närå, jag ska vänta tills i morgon.

Pussar och kramar i massor, nu längtar jag ju ännu mer efter er.

Nä nu vet jag, det var ju inte fräknar jag målade med nagellacket, det var ju rosiga kinder.
Jag var väldigt rosig och jag kommer också ihåg nu hur ont det gjorde när mamma tvättade bort det med aceton *aj* Undra om det var med eller utan olja ;O)


Kommentarer
Postat av: "Gossemoster"

GRATTIS PÅ STORA DAGEN! Kort är på väg men vet inte om det kommer i tid, dessa förbenade brevlådor o ändrade tider.Posten finns den?Hoppas du får en riktigt god dag KRAMISAR

2009-11-25 @ 08:37:38
Postat av: Den gamle.

Grattis,grattis. Nu får du öppna paketet.

Ha en bra dag.

Hälsar far.

2009-11-25 @ 08:38:36
Postat av: Fjällräven

Tackar tackar, jag bockar och bugar=)

Klart att posten finns, vart skulle annars Gustav Svensson och jag arbeta =O)

Kram på er.

2009-11-25 @ 11:37:44
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Kunde inte den skickas som "internpost" från postterminalen i Trollhättan?

2009-11-25 @ 13:09:48
Postat av: Helen

Grattis grattis, en dag i efterskott! Hoppas du hade en härlig födelsedag!

2009-11-26 @ 17:21:40
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Gudrun

Grattis i efterskott :)

kramar från Gudrun

2009-12-01 @ 13:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0