I går var det fars dag

När man bor långt bort från far så måste man ju visa på något sätt att man tänker på honom iallafall. Därför fick han vara med i tidningen, TTELA. Kan man bli annat än glad när man ser sig själv i tidningen *fniss fniss*



Jag skickade ett kort till far också med några lotter i.


Foto Fjällräven                                          Farsdagskort

Glömde visst ett s i farsdag =)


I november är det fars dag och i maj är det mors dag men alla andra dagar är det min mammas och min pappas dag. De är de absolut bästa föräldrar som finns.
Pussar och kramar till er båda två
.


Kommentarer
Postat av: Den gamle.

Jag tackar och bockar. Det blev några vinster så lotterna lever vidare. Man ska ju inte sluta drömma, det är ju mycket som ska byggas framöver. Det blir svårt att lägga sig i och tycka när ni bor så långt ifrån oss.

Må så gott ni kan. Åke

2009-11-10 @ 20:13:24
Postat av: Fjällräven

ja fortsätt vinn på lotterna, vinner du mycket kan vi hjälpa dig så du inte får det för jobbigt med alla slantarn =)

Kram på dig, hälsa de övriga

2009-11-11 @ 01:02:04
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: "Gossemoster"

Denna man kan inte vara släkt med mig! Eller är vi lika????? Måste bara säga att du är mycket duktig på att tova tomten är ju underbar, fyller jag år snart kanske hmmm (fniss fniss) nä skoja bara allvarligt talat så är du jätte duktig Kramis

2009-11-11 @ 15:28:14
Postat av: Fjällräven

Jomenvisst är ni lika, ni är lite halvtokig båda två =o) Det är nog därför jag gillar er så mycket.

Va, fyller du år snart (jag fattar ingenting alltså)

Kram på dig min älskade gossemoster. Vi ses till jul.

2009-11-11 @ 16:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0