Söndagsglädje 31 maj

Vi har nu invigt våran släpvagn till motorcykeln. Vi packade den med tält, sovsäckar, bord, stolar lite mat och kläder mm och for till Östersund. Där slog vi upp tältet på Östersunds camping.
Vi har haft en jättemysig helg med matlagning på Trangiakök och det blev till och med dessert (jordgubbar) efter middagen *mums*

Naturligtvis blir det dessa bilder som får vara veckans sändagsglädje.


Foto Fjällräven


Foto Fjällräven



Foto Fjällräven                                En nyvaken tältsambo



Kram på er alla människobarn


Kommentarer
Postat av: "yngsta" fastern

Vad mysigt det såg ut,fräckt med släp, då får man med lite mera.Var hos dina föräldrar igår och åt jordgubbar med gott tillbehör,farmor (för dig) var där alltså min mamma,alltid lika trevligt där de är världens bästa svägerska o bror,så detså! så alla vet.Ser fram emot när ni kommer ner Kram

2009-06-01 @ 09:47:50
URL: http://,
Postat av: Fjällräven

De är inte bara världens bästa svägerska och bror, de är även världens bästa mamma och pappa.

Kram på er

2009-06-01 @ 13:02:47
Postat av: Lillebror

ääähäääuum...... det var fler där..... men det är klart, jag var lite dålig från Cruisingen dagen innan så jag var väl inte så trevlig :)

2009-06-01 @ 15:27:35
Postat av: "yngsta" fastern

Förlåt lille Bassen, jag såg dig (hi hi)så dålig var du inte

2009-06-03 @ 08:47:43
URL: http://,
Postat av: Alf

Även jag har en gång tältat på Östersunds camping, Det var 1974 och då hade jag cyklat dit - från Lilla Edet. En lagom tur på 14 dar. Men det ser ut att vara sig likt.

2009-06-07 @ 11:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0