Söndagsglädje 24 maj

Jag brukar ha stenkoll på olika bemärkelsedagar. Jag kan fortfarande rabbla upp säkert halva klassens (grunskolan) födelsedagar. Jag kan tala om vilket datum jag gjorde si eller så. Jag kan en del födelsenummer, inklusive de fyra sista på gamla kompisar som jag knappt ens kommer ihåg att jag haft =)
Men de två sista månaderna har det varit totalkaos i min skalle. Jag vet vad jag heter och vart jag bor men i övrigt är det dimma *ler*
Sent i gårkväll när Mats och jag spelade kvällens sista backgammon så säger han: Är det den 23 idag? Ja, svarar jag.
Då är det 8 år sen vi träffades, sa Mats
Öhhhh...iq fiskmås....Jag har inte haft en tanke på det.
Vi tittade på varandra och skrattade och sen sa vi grattis till varandra =)

Så veckans söndagsbild får helt enkelt bli en bild på oss och jag upptäckte att det inte fanns så där värst många där vi befinner oss båda två samtidigt på en bild så det får bli en vinterbild.


Foto Fjällräven                                                              Puss på dig älskade vän













Kommentarer
Postat av: Helen

Lätt att glömma, jag har pinsamt dåligt minne och har helt plötsligt börjat tappa bort vad folk heter. Folk som jag absolut vet vad de heter egentligen. Vill inte gärna tro att ålder spelar in här ;-)



Fin bild på er två!

2009-05-24 @ 21:41:12
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Alf

Var det någon som associerade till "Skönheten och odjuret"? Nej, jag hörde nog bara fel...

2009-05-24 @ 23:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0