Utbytbar

är absolut INTE min mamma. Men däremot har hon vissa delar som är utbytbara, tex höftleden.
I torsdags opererades hon och läkarna bytte ut hennes gamla slitna led till en ny fräsch.
Det är rätt fantastiskt vad man kan göra med kroppen, såga av ett ben, sätta ett nytt på plats och sen kliva upp och gå på det några dagar senare (med en smärta som måste va olidligt misstänker jag)

Det känns lite jobbigt att befinna sig 75 mil ifrån mamma när hon gör en sån här stor grej så jag sydde en nalle som jag skickade till sjukhuset. 
Nallen fick en liten skylt som jag hade tänkt sätta på en pinne men jag hade ingen så till slut satte jag ett snöre i den och hängde den runt halsen på nallen




Foto Fjällräven         Nalle till min nyopererade mamma

Massor med pussar och kramar till dig mamma, jag älskar dig jättemycket och längtar efter dig hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vilken fin nalle du gjort till. Sjuksköterskorna beundrade den också, sa mamma. Hur stor är den?



Kram på dej

2009-03-08 @ 17:49:12
Postat av: Fjällräven

Typ nån stans mellan 15-20 cm sittande. Jag glömde mäta den.

Jag tycker faktiskt att den blev väldigt gullig.

Kram

2009-03-08 @ 18:04:25
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: "yngsta" fastern

Vad söt den var piggar nog upp Inga-Lena, är mycket nyfiken på hur hönan kommer att bli. Kul Kramis allahopa!

2009-03-09 @ 07:40:30
URL: http://,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0