Söndagsglädje 25 januari

Normalt brukar det se ut som ett bombnedslag på bordet när jag pysslar med kort och dyl men nu har jag tagit fram en liten låda eller vad man nu ska kalla det. M fick den för att ha ordning på databordet men sen har den bara blivit ståendes på vinden.
Nu kan jag ha alla lösa saker på ett samlat och kort som är under tillverkning kan förvaras i lådan/stället tills inspirationen faller på igen.
Har också investerat i en större skärmatta och en rullkniv *å-vad-ja-är-nöjd-flin*

Foto Fjällräven                                                                                 Pysselbordet

Nu är det bara att sätta fart, många som fyller år innom snar framtid.




Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vilket skärbord...dregglar...



Ordning och reda - det är mina takter det! Hahahahahahahahahahah!!!!!!



Kram på dej älskade syster

Millan

2009-01-25 @ 16:36:21
Postat av: Den gamle.

Ordning och reda ligger i släkten. Tänk bara på mitt garage och lamprum.

Den gamle.

2009-01-26 @ 15:43:12
Postat av: Fjällräven

Asgarvar högt och ljudligt =D

Det måste vara tanken på garaget som gör att jag har blivit lite pedantisk.

Farfar var ju väldigt ordningsam, burkar med mynt,spik, skruv och dyl. Undra om ordningsgenen hoppade över en generation =)

Vilken tur att du fick bästa-pappan-i-världen-genen istället.

Kram på dig och mamma

2009-01-26 @ 18:24:56
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Lillebror

jag fick också den genen.....



seså, sluta garva nu.

2009-01-28 @ 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0