Söndagsglädje 15 februai

Jag är ju grymt förtjust i träd som jag har sagt här säkert hundra gånger och jag är också grymt förtjust i vinter. Är det för kallt så kan det ju vara lite jobbigt att andas men lagom kallt (typ 10 minus), lite solsken och massor med vit snö då är det underbart.

Från sovrumsfönstren kan det se ut så här.


Foto Fjällräven                                              Både träd, vinter och sol *njuter*



Foto Fjällräven                   Affären, Storsjöodjuret, Storsjön & Oviksfjällen

Dessa bilder togs för två veckor sen men jag kan lova att det ser lika fint ut i dag (kanske inte fullt så blå himmel idag)

Kram på er alla människobarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0