Skoterkängor

Jag önskade mig bidrag till skoterkängor när jag fyllde år och nu har jag köpt mig ett par. Jag är ju lite av en kängoman, önskar att man kunde ha kängor året runt =)

Jag hittade ett par skitsnygga som är superlätta och smidiga. Det brukar ju annars vara ganska klumpiga stövlar när det handlar om skoter och kyla. Men dessa kommer jag kunna använda även till vardags när det är kallt. För kallt måste det vara, de ska nämligen klara kyla ner till minus 40 grader *sköööönt*


Foto Fjällräven                                            Varmt å skönt lär det bli

Ja nu kommer jag nog inte frysa om fötterna och nästan upp till knäna och jag hoppas att resten av kroppen håller sig varm på köpet.

Kram på er alla människobarn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom ihåg bara att inte dra åt för hårt runt smalbenen, folk har en tendens till att snöra åt som om dom trodde att foten skulle försöka smita. drar man åt så man kräks så blir det vansinnigt kallt om fötterna (been there, done that)

2009-12-10 @ 21:52:06
Postat av: Den gamle.

Då är skoterkängerna klara. Har du börjat leta efter någon skoter ännu? Jag har tittat på nätet och sett att dom finns i alla prisklasser, i vilken prisklass ligger du? Lycka till.

Den gamle.

2009-12-11 @ 19:21:34
Postat av: Fjällräven

Ja, vilken prisklass ligger jag i??? för 400 spänn får jag nog ingen skoter som är värd namnet men jag kan ju önska ett stoooort bidrag i julklapp =O)

Kram på dig.

2009-12-11 @ 22:49:41
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The "Naked" Truth

Yeah

2009-12-11 @ 23:18:10
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Helen

Knackar på och önskar dig en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR

2009-12-24 @ 08:22:13
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Lars-Erik

Hej. Det var roligt att träffas.

2009-12-26 @ 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0