Söndagsglädje 30 augusti

Det var längesen jag hade en söndagsbild här
Tanken med söndagsbild var ju att jag tycker söndagar är så långsamma och tråkiga och därför vill muntra upp mig med en rolig sak.

Så dagens roliga sak måste ju vara att vi har köpt en ny tvättmaskin idag.

Vi har en tvättmaskin i källaren som är ganska ny men jag har problem med att gå i trappor, samtidigt som jag bara kan bära med en arm och då blir det Mats som får bära ner tvätten och bära upp den blöta för att hängas på tork här uppe. Vi bestämde därför att tvättmaskinen skulle få flytta in i badrummet men eftersom tvättmaskinen i källaren är en vanlig frontmatad bred sak så var den för stor för vårt badrum och nu har vi alltså varit och köpt (ja den kommer om ett par dar) en toppmatad.


Foto från UPOs hemsida              MINIMAX 6280D

Nu ska det bara dras lite rör och sen kan vi tvätta i tid och otid, utan att behöva släpa tvätten upp och ner för trappen *underbart*


Kram på er alla männsikobarn

Kommentarer
Postat av: Susanne

Yippie! Grattis till en händelse som underlättar livet!

Tack för igår, det var trevligt och absolut ngt vi gör igen.

Susanne

2009-08-31 @ 12:31:16
Postat av: Fjällräven

tack själv. Ja jag tycker det var jättetrevligt, himla trevlig väninna du har.

Ser fram emot nästa träff och blir det bara vi så är det helt okej det också.

Kram

2009-08-31 @ 19:49:21
Postat av: Den gamle.

Vad livet ändå är härligt när man kan glädjas åt en tvättmaskin. Jippie.

Ha det gott.

2009-08-31 @ 21:56:32
Postat av: Fjällräven

Ja visst är det, precis som barnen så roar jag mig lätt =)

Kram på dig far och de övriga i hushållet.

2009-09-01 @ 11:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0