Kilometermärket

hade jag kunnat ta igår.                


Foto från www.krokom.se                                                 Nyrenoverat badhus

M och jag var nämligen så rediga att vi kom iväg till Krokoms badhus för att simma. Jag simmade  1 km, M nöjde sig med hälften. Det var jätteskönt att simma, perfekt för en klumpeduns som jag. Lite träningsvärk har jag allt idag, i ena armen och lite i ryggslutet men det skulle kunnat vara värre *ler*

Innan simningen tog vi en mc-tur runt Storsjön. Det var jättefint väder och det gäller att passa på för snart är det skoterturer som gäller (vilket jag längtar hejdlöst till). Det var lite i det kallaste laget de sista milen och när vi åkte från badhuset hade det mörknat och då är det alltid lite omysigt att åka tycker jag, mycket djur i farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0