Söndagsglädje v. 41

Min kusins sambo målade en tavla med träd på och eftersom jag älskar träd så sa jag lite snällt att en sån tavla kunde han få måla till mig någongång. Eftersom han är en mycket lyhörd ung man så tog det inte lång tid förrän han gav mig tavlan, just precis den som jag fått syn på från början.

Foto Fjällräven                                                                Tavla av Robert "träd"

Jag fick ytterligare en tavla vid samma tillfälle men den har jag inte ramat in än (tummen har nog fastnat på ett mörkt ställe igen, måste få det gjort). Jag är lika förtjust i den tavlan så det blir nog en annan söndagsglädjebild.

Tack så mycket Robert, hoppas du fortsätter med dina tavlor.

Kram på er alla människobarn


Kommentarer
Postat av: RobertE

Åh så kul att bilden kommer till användning! Den blev riktigt fin när den kom i en vit ram. Just nu har målningen legat nere ett tag, jag är "periodare".

Sköt om er så länge, kram R

2008-10-12 @ 18:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0