Ännu en docka klar

Den här lilla damen fick ett par byxor och en klänning, hon fick också ett halsband.


Foto Fjällräven                                                                            Det här är Frida


Hade funderingar först på att göra olika yrkestema på dockorna men jag har kommit underfund med att tiden går för fort och jag kommer inte att hinna med allt före jul. Jag har gjort tre dockor klara med kläder så nu är det bara två kvar *suck*


Foto Fjällräven                                                                     

Samtidigt stickar jag tomtar för fulla muggar som måste vara färdiga innan lucia då det är julmarknad.
Jag håller också på med en del julklappsprojekt så man kan väl säga att jag skulle vilja ha ungefär 33 timmar varje dygn fram till jul. Tur att man sover lite, nån glädje ska man väl ha för sina sömnproblem *ler*


Foto Fjällräven                                                                           Stickade tomtar

Förhoppningsvis kommer tomtarna flytta hemmifrån innan jul. Ni förstår ju hur mycket risgrynsgröt det går åt till alla dessa, fler och fler flyttar in varje dag.

Kram på er alla människobarn


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hallå i stugan.



Jag tror bestämt att tiden går fortare uppe i norr..hahaha...jag har hur mycket tid som helst...fniss. Man blir så glad när man ser dockorna. Dom är så fina.



Kan knappt vänta tills jag får hem tomtarna jag köpt av dej. Till råga på allt så får man ju inte sätta upp dom ännu...hmmpfff. Likadant varje år - julen kommer alltid så sent. (Jag har tagit ledigt den 22 och 23 december. Vi skall väl ut och julhandla då kan jag tänka!!!)



Längtarefterdejkramar kommer här.

Millan

:::::::

2008-10-22 @ 16:05:00
Postat av: Fjällräven

Klart vi ska ut å handla ahhhhhh, jag längtar

Ska upp på posten nu å skicka tomtarna.

Kramar i massor till dig också/Lillasyster

2008-10-22 @ 16:10:48
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Helen

va gulliga småtomtar... tror att nå´ra kommer flytta till dvärsätt vad det lider ;-)

2008-10-23 @ 12:13:58
URL: http://helensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0