mera födelsedag

Oj oj oj, vad jag har blivit uppvaktad idag. Vilka fina blommor och fina kort jag fått, fina presenter och uppmärksamhet i massor.

Jag fick ett jättefint armband av M med den mest sötaste lilla skivspelare.  Tack going!


Foto Fjällräven                                                    Armband från min älskade M



Foto Fjällräven                                                                                 Skivspelare

Jag älskar blommor och önskade att man hade färska snittblommor varje vecka.




Foto Fjällräven                                                                  Amaryllis med tilltugg

En jätterolig sak jag har att se fram emot är att växtfärga garn till sommaren. En heldagskurs med M's moster, det ska bli jättekul =)

Tusen tack alla som gjorde min dag till en minnesvärd dag. Jag är enormt rörd över att alla kom ihåg mig.

Kramar till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0