Hipp hipp

hurra, det är min födelseda´

Telefonen har gått varm, sms ramlar in, mailboxen svämmar över, grattisbild i tidningen och massor med grattiskort i brevlådan....herrejösses! Jag vill nog fylla år varje dag *flinar enormt*


Foto Fjällräven                                               Grattis grattis grattis *ler stort*

Inte trodde jag att alla skulle komma ihåg en sån här dag nu när jag inte längre bor i Trollhättan och kan påminna alla jag möter *blink*
Jag blev så glad när jag öppnade alla kuvert och det ena fina kortet efter det andra ramlade ut. Jag började gråta av glädje och släktlängtan när jag öppnade moster Ingers kort och det började spela "Ja må du leva"
Men frågan är vad dom förväntar sig när jag kommer ner till jul. På de flesta korten står det något om att de ser fram emot festen, röjarpartajet.....vojne vojne.....pappa, du får fylla på baren =)

TUSEN MILJONERS TACKKRAMAR TILL ER ALLA!!!

Syrran är som vanligt observant. Har den senaste tiden spelat tv-spel. Jag är inte typen som tycker om sånna spel men Super Mario på Nintendons tid och nu det extremt roliga spelet Ice Age 2. Den lille söte ekorren som samlar nötter hela filmen är huvudrollsinnehavaren i spelet och man ska samla ihop olika nötter för att ta sig vidare.

Syster Yster har alltså gjort ett kort till mig med den lille ekorren på (kommer ju inte på vad han heter den lille rackaren). Undra om han har en nöt i paketet???



Foto Fjällräven                    Grattiskort som Millan gjort

Nu väntar jag med spänning på att M ska komma hem från jobbet. Jag fick välja om jag ville bli uppvaktad på morgonen eller efter jobbet. Jag valde efter jobbet så nu är jag grymt nyfiken *flämt*

Ikväll blir det lite kalas med svärföräldrarna och grannarna.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Puss puss puss grattis puss på din puss stora dag. Tänk att puss puss man har en lillasyster som fyller 40 år. Saknar dej så mycket att det inte är klokt.

Puss och kram i massor från din storasyster Millan

2008-11-25 @ 14:24:31
Postat av: Anonym

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ! från Urban o Miriam

2008-11-25 @ 14:58:18
Postat av: Fjällräven

Tack så jättemycket!!!

Längtar till den 20 december =)

2008-11-26 @ 09:04:43
URL: http://ammiia.blogg.se/
Postat av: Helen

Kikar förbi och vad ser jag? Joooo, att du firat med pompa och ståt. Gratulerar i efterskott till inträdet och till oss på 'rätt' sida om strecket



:-)

2008-11-26 @ 23:55:52
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Fjällräven

Jag bugar allra ödmjukaste =)

/Ammii

2008-11-27 @ 22:15:30
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0