Grattis Millan

Ett fyrfaldigt leve på födelsedagen
Hipp hipp
Hurra!
Hurra!
Hurra!
Hurra!

Idag fyller min storasyster år. Det är första gången jag inte är med när hon fyller år *snyft*

Jag har iallafall skickat ett grattiskort till henne och jag ringde förut och sjöng. Förmodligen de mest ljuvligaste toner hon hört på mycket mycket länge (eller inte, fniss).


                                                                                               Grattiskort till Millan

                                                                                        Insidan av grattiskortet

Det syns knappt här men ringarna är svagt rosafärgade.

Hoppas du får en jättefin dag och ett mumsigt kalas på lördag. Presenten kommer när vi ses till jul.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tack tack "rodnar lite malligt" för det fina kortet och den underbara sången. Jag blev så glad för kortet, det står på skänken i köket och "skryter".

Det är så ledsamt att du inte är här. Du får träna upp ryggmusklerna - för när vi träffas nästa gång blir det kramkalas.



Kram kram

hälsa Massa från mej

2008-11-12 @ 15:37:48
Postat av: myamia

Heeeeej Ammii! Jag fick nyss höra att du hade en blogg, såklart var jag ju tvungen att kika ;) Jättesött kort, gillar kransen kring huvudet!!!

Kramis Maria

2008-11-21 @ 20:45:16
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Alina

Finfin blogg du har!! :)

2008-11-21 @ 20:52:35
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Fjällräven

Man bugar och tackar :)

2008-11-21 @ 22:20:09
URL: http://ammiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0