Teckna i järn

Igår efter vi varit på påskmarknad i Alsen åkte vi till Järpen för att titta på en utställning av Susanna Bäckström. Hon är smed och gör fantastiska skapelser av järn. Hon tecknar i järn. Helt underbara. Det ser ut som hon ritat direkt på väggen med blyertspenna.
I sommar ska M och jag åka till hennes smedja som ligger i Goxsjö, det ska bli jätteroligt, jag längtar redan.

Susanna Bäckström 12Susanna Bäckström 11Susanna Bäckström 10368162-244Susanna Bäckström 8Susanna Bäckström 7Susanna Bäckström 6Susanna Bäckström 54321

Foto Fjällräven                                                      Kroki i järn
(Jösses vilken röra det blev på bilderna men det får ni stå ut med)

Det var svårt att fota eftersom det var andra besökare och därför är det ingen hög kvalitet på bilderna men jag vill så gärna visa er vad denna fantastiska människa, Susanna Bäckström, kan åstakomma.

Så när den där stora vinsten kommer då är det jag som köper så många jag bara kan *suckar längtansfullt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0