Söndagsglädje v. 11

Igår var vi på påskmarknad på Backgården i Alsen. Det var en väldigt klen marknad med bara några få bord och det mesta som såldes var luffarslöjd, stickat och getostar. Men det var en man som sålde sina trådslöjdsalster och han var jätteduktig. Som ni vet, jag = trädälskare och vad hade han, jo träd. Jättevackra och ett sådant står nu högt på önskelistan.

Påskmarknad Alsen
Foto Fjällräven                                   Träd i trådslöjd hängande med ljuskopp

Jag stod på långt avstånd när jag tog bilden så därför har jag letat upp en annan bild på nätet med ett träd i trådslöjd.

Träd Trådslöjd
Foto Okänd                                                                  Träd i trådslöjd stående

VILL (MÅSTE) HA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ooooooo...jag förstår dej precis. Väldigt vackert. Hur mycket kostar det ungefär.

Är det "självstående" träd som står närmast på bordet?
Kramisar

2008-03-16 @ 12:18:00
Postat av: RobertE

OJ, vilka fina träd! Vill också ha!

2008-03-16 @ 15:55:28
Postat av: Fjällräven

Jag vet faktiskt inte om det är självstående träd längst fram på en övre bilden, ska ta reda på det. Dom hängande träden med ljuskopp kostade runt 400 kr om jag inte minns fel. Ska kolla upp det också.
//Fjällräven

2008-03-16 @ 16:05:41
URL: http://ammiia.blogg.se
Postat av: Clart

Hej, håller med om att träden är superfina! Särskilt gillar jag känslan i trädet på den enskilda bilden du hittat.
Jag är inspirerad och kommer försöka mig på nya tekniker när jag skapar nu :)

Kolla gärna in min hemsida om du gillar träd :)
www.clart.org

MVH
Clart

2013-10-15 @ 09:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0