Födelsedag

I morse slog det mig att min svägerska fyller år idag. Herre jösse! Hur kunde jag glömma det? Nu blev det brådis. Sms-ade M för att påminna honom och satte mig sedan för att tillverka ett grattiskort i all hast. Som tur var kunde vi vara med på svärmor och svärfars present. Bara att köpa blommor. Lättvindigt!

Här är kortet som jag gjorde. Det blev lite suddigt när jag skannade, i verkligheten blev det jättefint om jag får vara så fräck och säga det själv.

Kristina 2008

                                                                                                                 Grattiskort



Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hej lillasyster.

Det är verkligen jättefint. Härliga våriga färger som man blir glad av. Tummen upp för dej!

Kram

2008-03-18 @ 08:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0